lørdag 5. november 2011

2012 oppkjøreingen er igang

Da har Rye XP sin oppkjøreing for DSSP 2012 startet. For min del ble det en litt treg start med 2 uker sykdom, men er endelig frisk og har fått satt opp rulla på soverommet og startet treningen. Hm, lurer på hvor jeg skal sette rulla når jeg får nytt barn i januar...

Dagens økt var drag i sone 3. Det er utrolig hvordan psykologien spiller inn når man sykler. Kjørte de første dragene i lav sone 3 og følte det var tungt og tiden gikk treeegt. Så tok jeg et av dragene som en etappe i rulletouren. Selv om jeg skulle kjøre rolig gikk watten betraktelig opp og draget føltes mye lettere enn tidligere. Hver gang det er et hint av konkurranse involvert går kroppen i en helt annen modus. Og her er det digg å være:-) Treningsmodus derimot er ikke alltids like gøy og kan ofte være sjedelig og tung.

Ingen kommentarer: